woensdag 13 november 2013

Een spannende tocht

Hallo,


Hier ben ik alweer, met een nieuwe blog.
Deze belooft een spannende tocht te worden doorheen mijn gedachten, ideeën en visies rond verschillende thema's die kaderen binnen het vak: "Religie, zingeving en levensbeschouwing".

Ik sta nu aan de startlijn, maar ik weet nu al dat ik veel zal moeten laten bezinken, herkauwen, ernstig over de dingen nadenken tot ik ergens mijn eigen geloof, mening of standpunt heb gevonden.





Ik heb nu nog geen flauw benul van waar ik ga uitkomen, waar leidt deze weg mij? Welk pad ga ik bewandelen?
Mijn rugzakje met levenservaring is al een beetje gevuld, maar dit is nog iets totaal anders. Ik ben benieuwd! Jullie ook?




Ik vraag of jullie zin hebben om jullie standpunten, reacties, meningen en andere hier te verkondigen, dat geeft mij alleen stof tot nadenken of om de zaken vanuit een ander perspectief te bekijken. Misschien weten jullie de weg? of kunnen jullie me helpen kiezen ?


Ik schenk jullie alvast mijn blik op de wereld. Nu nog een rupsje, maar straks vliegen we samen door de lucht als een mooie vlinder....



 
 
Ik hoop snel terug te kunnen komen met een eerste echte post.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten